شکوفه بهاري مامان و بابا

متن مرتبط با «يا ودود للزواج» در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا نوشته شده است

یا "ودود"

  • نیلوبلاگ

    خونه خاله سهیلا بودیم . یه گوشه که خیلی هم دیده نمیشد ، یه مجسمه نقره ای بود؛ منو صدا زده میگه مامان اینا رو ببین (یه خانم و آقا / پدر و مادرxa0 بودن که دست بچه شون و گرفته بودن و یه حلقه ی زیبا تشکیل شده بود) ؛ گفتم خیلی قشنگه ، گفت رفتیم خونه این کار و کنیم ؟!xa0xa0xa0یا "لطیف"xa0xa0یه روز منو همسرجان نشسته بودیم چایی میخوردیم . اومد گفت : من آرزومه شما اینطوری بشینین کنار هم چایی بخورین من ازتون عکس بگیریم !xa0 عکسمون و گرفت و ثبت شدxa0xa0یا "ارحم الراحمین"xa0xa0xa0خدایا خوب میدونی تو دل کوچی...

    ادامه مطلب