کرونا ... چه می تازونی ؟!

خرید بک لینک

سلام بر ولی خدا روی زمین ........... سلام بر صاحب العصر و الزمان (عج) 

رمقی در روح و روان و توانی در چشم ها و انگشتانم نمانده تا بنویسم @  تلخی مرگ ِ هموطنان ، همکاران @ عزیزان ِ همکاران و ........  کرونا چه می تازونی ؟

خدایااا  این ماجرا (که حداقل من هنوز توش گیج و گنگ م ) و صد البته شاکر @ تا کِی ادامه داره و تا کِی بقول استاد گرامی مون باید بگیم ؟ : "خدایا تو میخوای ؟ تو اراده کردی؟ ... چشم می پذیریم " ........ خدایا خسته نشیم ؟ کفرانِ نعمته ؟! چه کنیم ؟  چه کنم ؟ راه نشان م بده  ای کریم ............... 

+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ساعت 15:19 توسط مامان/بابا  | 

شکوفه بهاري مامان و بابا ...

ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: يکشنبه 14 دی 1399 ساعت: 11:56

صفحه بندی