یکی دو روز "خاله نسرین" ! نبود. گفتی : ماهان گریه کرد ! پرسیدم چرا ؟ گفتی : چون خاله نسرین نیست !!! @@
گوشی هدفون می زنی به گوشت . دستت و به علامت بلندگوهای جلوی دهانی میگیری جلوی دهن ت . میگی من "عمو کیهان" م !!!
شروع میکنی به خوندن : " ای ایران ای مرز پر گهـــر ............................"
خاله کیمیا طی روز داشت مسواک میزد. ازش پرسیدی : مسواک می زنی ؟ - بله / می خوای بخوابی !؟؟؟؟؟
توپ بازی میکنی. توپ و می کاری ! می ری از دور می دوی @ میگی : شوت برای اسپانیا !
یا میگی میخوام به پرتقال گل بزنم !
با ریحانه سر توپ و اسکوتر ! جدل تون شده بود. تو هم توپ و میخواستی هم اسکوتر ! ریحانه گریه کرد. من باهات صحبت کردم که تو با یکی ش بازی کن ریحانه با یکی ش ! یهو گفتی : "مامان گریه میکنما !!!"
اومدی پیش م ؛ گفتی : " مامان ؛ خیلی دوسِت دارم" 
پ.ن: خدایا شکرت . خدایا شکرت
شکوفه بهاري مامان و بابا ...ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130