
مهر آمد .xa0این مهرxa0 خیلی متفاوته با همه ی مهرهایی که تا حالا تجربه کرده بودم !xa0 با وجود غم ی که از رفتن بابابزرگم رو دوشم بود ؛ حضور مهنا ی نازنین م تو مدرسه ـ با شور و شوق ـ (خدا رو هزاران بار شکر) ؛ خیلی برام هیجان انگیز بود .از طرفی موقع جدا شدن از محمد آقا هم رسیده و باید بسپرمش اول به خدا و بعد به مامان جونش و برم اداره انشالله .xa0xa0xa0xa0بابابزرگ مxa0 تو دریای رحمت الهی قرار گرفت .xa0xa0روزی که با هیجان داشتیم برنامه ریزی میکردیم که خونش و آماده کنیم ، تر تمیز کنیم و بعداز عید غدیر ...
ادامه مطلب