شکوفه بهاري مامان و بابا

متن مرتبط با «فَصَبرٌ» در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا نوشته شده است

فَصَبرٌ جَمیل ٌ

  • نیلوبلاگ

    خدایا xa0دستشونو بگیر و آرومشون کن . xa0خیلی سخته (خیلی باید سخت باشه) (من که تجربه شو ندارم) (من که هیچ خاطره ای با طفل م ندارم) (من که حتی بقلش م نکرده بودم؛) (من شیرش ندادم) (من که باهاش عکس ندارم) (من لباس تن ش نکردم) (من حتی اسمش م صدا نزدم) (من صدای گریه شو نشنیدم) (من تو واقعیت باهاش خاطره ندارم) (من تا آخرین لحظه که بدنش گرم بود پیش ش بودم) (من براش تو واقعیت لالایی نخونده بودم؛) (من صورت شو نچسبونده بودم به صورتم و گرماش و حس نکرده بودم؛) (من {نه ماه و} فقط چهار روز ! داشتمش) xa0من ... ...

    ادامه مطلب