
جشن نیمه شعبان مثل هر سال به یاری خدا و همت همه ی دوستان خوبمون (جلسه قرآن هفتگی) دیروز برگزار شد. با اینکه خیلی خسته بودی و رسیدیم خونه هلاک شدی !xa0 تو ماشین گفتی : "امروز خیلی خوش گذشت!" خدایا شکرت که با لطف بی حدت مهنا و ما رو قدم قدمxa0 بهxa0 خوبی ها نزدیک میکنی. خدایا شکرتxa0xa0 پ.ن: محمد چند روز مریضی شدید (تب و سرفه و بیقراری های شبانه روزی) رو پشت سر گذاشت و دیروز عصر کمی بهتر بود و شب خدا رو شکر راحت خوابید. خدایا شکرت . خدایا به این روزهای عزیز ازت میخوام همه ی مریض ها رو شفا بدی که و...
ادامه مطلب