محمد می ره "مهد خانگی" مهنا می ره " مدرسه خانگی" من و پدرشون می ریم اداره ... یکی دو روزی به مدد کمیتههای اداری @ خونه هستیم . تجربه ی خوبیه برام با بچه ها ... دم ظهر که می رم دنبالشون ، وقتی با هم وارد خونه می شیم . از بویِ مطبوعِ ناهارِ تازه دم که داره روی گاز جا میفته . خودمم لذت میبرم چه برسه به اونا . کوچیک ن هیچی نمی گن ولی خودم حسِ خوبی دارم . خدا کنه شرایطی پیش بیاد تجربه ی این روزها (بخیر و خوبی) زیاد و زیادتر تکرار بشه برامون ............... شکوفه بهاري مامان و بابا ...
ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36
ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123
صلی الله علیک یا صاحب العصر و الزمان (عج) رفته بودیم جایی . آبمیوه تازه می گرفتن؛ دستگاه براش جالب بود. یهو گفت مامان ! من آب پرتقال میخوام. دیدم باباش مشغوله بردمش براش خریدم (مهنا گفت نمی خوام!) وق شکوفه بهاري مامان و بابا ...ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150
هر طرف مینگرم نیزه و شمشیر است
یا رب حسین من، تک و تنهاست
هر کجا می نگرم غنچه ای می سوزد
یارب این باغبان، تک و تنهاست
ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125
ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207