سلام بر ولی خدا روی زمین ........... سلام بر صاحب العصر و الزمان (عج)
رمقی در روح و روان و توانی در چشم ها و انگشتانم نمانده تا بنویسم @ تلخی مرگ ِ هموطنان ، همکاران @ عزیزان ِ همکاران و ........ کرونا چه می تازونی ؟
خدایااا این ماجرا (که حداقل من هنوز توش گیج و گنگ م ) و صد البته شاکر @ تا کِی ادامه داره و تا کِی بقول استاد گرامی مون باید بگیم ؟ : "خدایا تو میخوای ؟ تو اراده کردی؟ ... چشم می پذیریم " ........ خدایا خسته نشیم ؟ کفرانِ نعمته ؟! چه کنیم ؟ چه کنم ؟ راه نشان م بده ای کریم ...............
ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123