روزی که واکسن یکسالگی رو برای محمد زدیم . چقدر خوشحال و خندون بودیم که اِ چه خوب نه درد داره نه تب نه هیچی ! درست هفت روز بعدش تب خفیفی شروع شد . کمابیش بود و ما درگیر سفر (برای تاسوعا عاشورا و مشهد مقدس) شدیم . کم کم تب شدید شد و بیقراری همراهش شد. شنبه ای که دو هفته از واکسن گذشته بود راهی بیمارستان شدیم چون تب بالا اصلا قطع نمی شد و بیقراری جای خودش و به سکون و آرامش دلخراشی داده بود و همینطور توی بقل م ولو شده بود بدون هیچ تحرکی . خیلی ترسیدم . دکتر با بررسی شرح حال گفت احتمالا عوارض واکسن بصورت بیماری روزوئلا نمایان شده ! ولی آز خون و ادرار بدین که خیالمون راحت باشه ! وایت بی سی !!! ش بالا بود. ولی خب جواب آزمایشش عفونتی نشون نداد. کمی دارو گرفت و مرخص شد ! دکتر بهم توضیح داد اگه تب ش قطع شد و تنش دونه ریخت "نترس" دیگه هم نیارش !!! بدون که داره خوب میشه و مبتلا به "روزوئلا" شده @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
خدایا شکرت ...........
پ.ن: مهنا هم روزوئلا گرفت . ده ماهش بود؛ پنج روزه رفته بودیم سفر مشهد مقدس پابوسی امام رئوف همه ش تب و بیقراری داشت . تو راه برگشت ! تو قطار تن ش دونه زد و تمام @@ (22/11/1389)
پ.ن: سعادتی نصیبمون شد که به پابوسی امام رضا علیه السلام مشرف بشیم . روز یازدهم محرم
خدایا شکرت ....................
" اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى الاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَحُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ وَمَنْ تَحْتَ الثَّرى، الصِّدّیقِ الشَّهیدِ، صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً، کَاَفْضَلِ ما صَلَّیْتَ عَلى اَحَد مِنْ اَوْلِیائِکَ "
شکوفه بهاري مامان و بابا ...
ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: بیماری روزوئلا,ویروس روزوئلا,تب روزوئلا, نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 2:31