مسافرای کربلا شهید شدند ؛ قطارها شاخ به شاخ شدن .... کلی هموطن مرحوم شدن @@ دوستانی دارم که سخت با مریضی شون می جنگن و توکلشون به خداست ؛
یه ذره مهربان تر باش . همین .
خدایا شکرت بابت امنیت و آرامشی که توش هستیم و متوجه ش نیستیم . خدایا شکرت
پ.ن: یکی از عزیز تران من "غمگینه" ........ خدایا دست شو بگیر و پشت و پناهش باش .
بعدا نوشت : بالگرد !! سقوط کرد و یکی از دوستان م عزادار شد . روح مرحوم قرین رحمت خدا باشه انشالله و بازماندگانش صبور و متوکل ....
پ.ن : در اولین فرصت "دعای جوشن صغیر" رو بخونیم . خیلی زیباست ... خیلی
پ.ن: امیدوارم هیچ کس تولدم و تبریک نگه چون هم شب رحلت پیامبر و شهادت امام حسن (ع) هست ؛ هم "من" فعلا غمگینم و دوست ندارم تبریک بشنوم . خدایا شکرت ......
یادم نمی ره سال 93 این موقع دوست داشتم هیجان و شادی رو موقع فوت کردن شمع تو چشمای دو تا پاره ی تنم ببینم و یکی شون نبود . امسال بلطف خدا هست (البته پارسال م بود ولی کوچولو بود و متوجه شرایط نبود!) . خدایا شکرت که "محمدرضا" رو بهم برگردوندی ............ خدایا شکرت
بعدا نوشت 2 : صبح روز تولدم ! دم مدرسه وقتی داشت از ماشین پیاده می شد که بره، طبق رسم هر روزه مون اومد بوسم کنه ! / بوس ش کنم !! یواشکی زیر گوش م گفت : " تولد ت مبارک"
و من بهترین کادوی تولد امسال مو ازش گرفتم @ من کجا باشم و کِی باشه که این مطلب و بخونه و درک کنه !!؟؟ "خدایا شکرت"
شکوفه بهاري مامان و بابا ...ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106