امروز سالگرد "حادثه" ی پیش اومده برای دست حسین @@ هست . خدا رو شکر که بخیر گذشت . درسته اذیت شد و هنوزم قسمتی از حس دستش برنگشته ولی همین که اتفاق بدتری نیفتاد و الان حرکت داره و ظاهرش خوبه خوبه بلطف خدا جا داره شکرش و لحظه به لحظه بجا بیاریم ................ خدایا ازت ممنون م
سعادتی نصیبمون شد که به شکرانه ی این موضوع 5 روز روضه ی سید الشهدا و دختر سه ساله اش تو خونمون برگزار بشه . خدایا شکرت بابت این سعادت . انشالله بتونم ادامه بدم ..........
پ.ن: 5 روز اول ماه صفر - روضه برگزار شد . خدایا ممنون م بابت این سعادت و این روزهای بیاد موندنی
پ.ن: صمیمانه از مامان گلم . خواهر مهربونم . خاله بزرگوارم و بابا ی خوب م ممنون م که همکاری کردن تا بتونم با وجود بچه ها و اداره و ... بخوبی برگزار بشه (همچنین همسر همراه م )
پ.ن: دیشب یه جشن کوچولو ی چهار نفره بمناسبت این موضوع گرفتیم که مهنا و محمد خیلی واکنش خوبی نشون دادن و هیجان زده بودن . خدایا شکرت بابت همه ی نعمتهای زیبایت ....
"صلی الله علیک یا ابا عبدالله"
شکوفه بهاري مامان و بابا ...ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: خدایا شکرت,خدایا شکرت که هستی,خدایا شکرت به خاطر عشقم,خدایا شکرت به انگلیسی,خدایا شکرت برای سلامتی,خدایا شکرت شعر,خدایا شکرت که,خدایا شکرت بابت همه چیز,خدایا شکرت بخاطر, نویسنده: بازدید: 114