"هذا من فضل ربی"

خرید بک لینک
کلاسای تابستونی تموم شدن و "المپیاد" ورزشی برگزار شد. زمانی که اعلامیه ثبت نام و دیدم از مهنا پرسیدم : می خوای تو مسابقات شرکت کنی ؟؟!!! با کمی تردید گفت بله ؛ آمادگی جسمانی و شنا ثبت نام ش کردم . روز مسابقه آمادگی جسمانی (16/06/1396) من و محمد باهاش رفتیم . هیجان خاصی داشت (البته خودمم دچار هیجان بودم!) مقام سوم رو کسب کرد @@@

روز مسابقه شنا (19/06/1396) تنها ! رفتم @ از ثبت نام کننده های مقطع سنی مهنا یک نفر اومده بود ! که با مهنا می شدن دو نفر و در نتیجه مسابقه شون کنسل شد !!! هر دو ناراحت شدن ! خیلی هم منتظر موندیم که شاید کسی از راه برسه ولی نرسید. داورها که متوجه ناراحتی شون شدن ! یه مسابقه فرمالیته ازشون گرفتن و به من و مامان نفر دوم تاکید کردن که جایزه ای در کار نیستا ! فقط ازشون مسابقه میگیریم که ناراحت نباشن ! به هر شکل ؛ مهنا از دوستش جلو زد و با ارفاق ! ((چون وسط راه خسته شد مربی شون بهش اجازه داد مدل شنا شو عوض کنه و کرال پشت! بره )) اول شد !

حالا بی صبرانه منتظر روز اهدای جوایز و اختتامیه مسابقاته !!! امروز صبح به باباش می گفت بابا ! 5شنبه آینده روز مهمی برای من هست @@@

خدایا شکرت ..........

پ ن : خدایا ازت ممنون م . این نتایج در حد و حدود خودش من و بعنوان یه "مادر" خیلی خوشحال کرد. به من و مهنا و همه مون قدرت و توان و مهمتر از همه ظرفیت این و بده که موفقیت های بیشتری رو در سایه لطف خودت کسب کنیم ......

نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ساعت 11:10 توسط مامان/بابا|

شکوفه بهاري مامان و بابا ...

ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: يکشنبه 26 شهريور 1396 ساعت: 14:16

صفحه بندی