روز مسابقه شنا (19/06/1396) تنها ! رفتم @ از ثبت نام کننده های مقطع سنی مهنا یک نفر اومده بود ! که با مهنا می شدن دو نفر و در نتیجه مسابقه شون کنسل شد !!! هر دو ناراحت شدن ! خیلی هم منتظر موندیم که شاید کسی از راه برسه ولی نرسید. داورها که متوجه ناراحتی شون شدن ! یه مسابقه فرمالیته ازشون گرفتن و به من و مامان نفر دوم تاکید کردن که جایزه ای در کار نیستا ! فقط ازشون مسابقه میگیریم که ناراحت نباشن ! به هر شکل ؛ مهنا از دوستش جلو زد و با ارفاق ! ((چون وسط راه خسته شد مربی شون بهش اجازه داد مدل شنا شو عوض کنه و کرال پشت! بره )) اول شد !
حالا بی صبرانه منتظر روز اهدای جوایز و اختتامیه مسابقاته !!! امروز صبح به باباش می گفت بابا ! 5شنبه آینده روز مهمی برای من هست @@@
خدایا شکرت ..........
پ ن : خدایا ازت ممنون م . این نتایج در حد و حدود خودش من و بعنوان یه "مادر" خیلی خوشحال کرد. به من و مهنا و همه مون قدرت و توان و مهمتر از همه ظرفیت این و بده که موفقیت های بیشتری رو در سایه لطف خودت کسب کنیم ......
نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ساعت 11:10 توسط مامان/بابا|
شکوفه بهاري مامان و بابا ...ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118