یا "لطیف"
یه روز منو همسرجان نشسته بودیم چایی میخوردیم . اومد گفت : من آرزومه شما اینطوری بشینین کنار هم چایی بخورین من ازتون عکس بگیریم ! عکسمون و گرفت و ثبت شد
یا "ارحم الراحمین"
خدایا خوب میدونی تو دل کوچیک و سر پر از فکر این بچه ها چی میگذره ؛ خودت به بهترین راه هدایتشون کن . و به ما توفیق خوب بودن در برابر مهربونی هاشون و بده .
شکوفه بهاري مامان و بابا ...ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: یا ودود یعنی چه؟,يا ودود,یا ودود,يا ودود المحبة,يا ودود 1000 مرة,يا ودود ياذا العرش,يا ودود لجلب الحبيب,يا ودود الابتسامة,يا ودود الابتسامة mp3,يا ودود للزواج, نویسنده: بازدید: 212